Veel gestelde vragen (FAQ)
door admin | sep 5, 2022 | Nieuws |
- Krijg ik tickets toegestuurd? Nee, u krijgt uiterlijk op de donderdag voor het evenement een e-mail met meer informatie en de boot waar u mee meevaart. Ondertussen kunt u meer lezen op deze pagina’s. (rondvaart boten, eigen boten)
- Gaat Schemerstad door als het regent? Uitgangspunt is dat we alleen bij noodweer het evenement afblazen. We raden iedereen aan regenkleding of een poncho te dragen. Paraplus zijn niet toegestaan.
- Kan ik onderweg nog ergens naar het toilet? Jazeker, op het verstrekpunt staan toiletcabines. Hier komt u onderweg ook weer langs en zal de schipper op verzoek stoppen. Bij een van de speelplekken staan ook toiletcabines en een plaskruis.
- Zit ik als ik met meerdere personen tegelijk inschrijf in dezelfde boot? Jazeker, en als u apart van elkaar inschrijft en u wilt met anderen in de boot zitten kunt u dat in het vak ‘opmerkingen’ aangeven. Daar houden wij dan rekening mee.
Is er een mogelijkheid om onderweg ergens naar het toilet te gaan?
Zojuist deze vraag toegevoegd aan veelgestelde vragen. Zie voor het antwoord hierboven.
De voorverkoop is gesloten, maar is het nog mogelijk aan de start een ticket te kopen eventueel? Voor zaterdag?
Er zijn nog een paar kaarten. Die gaan om 19.15 uur in de verkoop. Om 19.45 uur gaan we de kaarten die niet worden opgehaald verkopen.
Hoe kunnen de drankjes op de boot betaald worden?
Liefst met munten.
Ik kan nergens vinden of er kinder prijzen zijn en vanaf welke leeftijd.
Er is geen onderscheid in de tarieven voor kinderen en volwassenen.
wanneer gaan schemerstad 2023 tickets in de voorverkoop?
Vanaf 1 januari 2023
De kaartverkoop voor Schemerstad 2023 is inmiddels opengesteld.
Goedendag, ik heb geboekt voor 8 september 2023 en lees over een drankje en hapje onderweg. Zijn er ook meerdere drankjes te koop aan boord?
Aan boord is één drankje inbegrepen en kunt u verder drankjes kopen.
Goedemiddag, wordt er met de hapjes ook rekening gehouden met veganisme?
Op de schalen zijn ook noten aanwezig.
Goedemorgen, op 4 augustus heb ik de bevestiging van mijn bestelling ontvangen maar vervolgens niets meer gehoord. Volgt er nog een mail met informatie over het inschepen of een QR code die ik zaterdag moet laten scannen?
Woensdag 6 september wordt de bevestiging verzonden met alle info.